Herkese merhaba, 16.haftamdayım, sürekli istirahatiyim. Günlük oksapar kan sulandırıcı kullandığım için doktorum sürekli yatış verdi. Son 3 haftadır ben birşey hissetmiyorum fakat kontrole gittiğimde doktor kasılman olmuş diyor ve hoşuna gitmiyor iğne serum yiyorum. 2 hafta önce de kanama alanı oluşmuş demişti. Son 2-3 gündür kasıklarımda aniden bir zonklama oluyor sanki bir anda birşey vuruyor geçiyor. Yaşayan var mı böyle bir durum. Yarın kontrolüm var tekrar soracağım doktorada.