18+5 de kendi doktorum olmayan bi doktora cinsiyet için gittim erkek demiş parti yaptım öyle öğrendim ama en başından beri kız gibi hissediyordum ve sadece ben değil herkes kız hissediyordu eşim de detaylı ultrasonu bekleyelim bi de diyor benim gibi olan var mı hiç daha önce