Hilal2901 aysell56 benim beta sonucu 2 günde düsmüstü artık heralde bakmadılar göndermediler kanımı diyordum 😂😂❤️
1Anneadayiiii aysell56 sağlık ocaklarında 1gün sonra çıkıyo galiba genelde ya inşallah çıkar seninki bugün
Fatmanur12345 aysell56 sağlık ocağının Google sitesine giriyorsun orada istiyor barkod giriyorsun orada verdiğin gün çıkıyor
pnarpnar35 aysell56 ben de dün verdim barkod olsa da çıkmıyor canım e nabiza düşmez diye barkod aldım ama yine yok baka baka kör oldum umarım bugün akşama kadar çıkar sonuçlarımız 🥲
Zeyna27 aysell56 bugün verdiyseniz kanı yarın çıkacaktır önce gece 12 den sonra düşüyordu şimdi doktor iş başı yapıp sistem açtığı zaman düşüyor tecrübe edinmiş biri olarak söylüyorum canım