Ayshe-h 3 kızım olsaydı dünya benim olurdu kuzenlerim 3 kız evlerinden neşe eksik olmaz 4.de erkek olsun demezdim sanki.bilmiyorum ben pek cinsiyet ayrımı da yapmıyorum erkek de olabilir kız da.bu arada 2ye hamileyim büyük ihtimal ben de 2 kız annesi olacağım.biz kafamızda biseyler düşünüyoruz da aslında bunlar meyve değil Allah’ın emaneti kızı erkeği farketmez rabbim kimseyi evladiyla sinamasin sağlıklı hayırlı olsunlar yeter.hem kaynana değil cici anne olacaksınız daha ne istiyorsunuz 😁