Ayshe-h Nur2707 dediğim gibi önce biraz üzüldüm ama şuan kendimi gerçekten şanslı hissediyorum çok şükür
Ayshe-h Zeynep_ikra80 hayırlısı olsun ya bu bebeğim erkek olsa yada 4 tane oğlum yada hem oğlum hem kızım olsa 5. Bebeği doğurmak istiyordum
Brcuburci Ayshe-h rabbim sağlık sıhhat versin inşallah en onemli o. Yumurtlama günü tek ilişki olunca erkek oluyomus oda mi yalan acaba😅
06Pembemavi80 Zeynep_ikra80 ya harikasın ,sağlıkla kucağına al inşaallah. Kaç yaşındasın merak ettim ,hepsi normal dogummu🌼
Zeynep_ikra80 @"06Pembemavi80 29 yaşındayım ben bayaa küçük evlendim 15 yaşında 3 tanesi normal oldu biri sezeryan buda sezeryan olucak çok teşekkür ederim hepimiz sağlıcakla alalım yavrularımızı kucagimiza🤲🏻🌹 dualarına talibim bu bebeğimi salı günü dogurucam basur yüzünden erken doğuyor 🥺
06Pembemavi80 Zeynep_ikra80 ya tabiki dua ederim . Öncelikle sağlıkla ve kolay bı doğumla kucağına al inşaallah. Rabbim kolaylık versin. 4 tanesine bakmışsın buda su gibi olur biter inşaallah. 🌼 Evet Osmaniyede oturuyorum eşim buralı. Ben Ankaraliyim , bende 27 yaşındayım iki çocuğum var. 👣
Zeynep_ikra80 @"06Pembemavi80allah razı olsun hmm anladım biz ilcesindeyiz bahçede Allah size bağışlasın evlatlarınizi ömürleri uzun hayırlı evlat olurlar inşallah tanistigima menmun oldum🤍
06Pembemavi80 Zeynep_ikra80 bende Düziçi ndeyim🌼 . Yani bu sormak haddime değildir belkide .supriz supriz mi oldu yoksa hepsini isteyerek mi planladiniz. Böyle kalabalık aileler benim çok hoşuma gidiyor. Biz 3 kız kardeşiz .belli bı yastan sonra birbirimize dayanak oluyoruz. Maddi manevi nasıl baş ediyorsunuz
58Vildan Ayshe-h demek kız doğuran varmış doğur bacım 😂 bende 3. Oğlumun haberini aldım 😂😂 allahtan evimiz bahçe katı parkı var da yırtıyorum 😂
Reina Ayshe-h ömrünüzü neden sadece çocuk doğurmaya adıyorsunuz ki. 4 evlat gayet yeterli Allah onlarla güzel ilgilenmeyi nasip etsin.
Ayshe-h Reina sadece çocuk doğurmak değil ki canım uni okudum sertifikalarım var kariyer anlamında.bunlad sosyal olarak da çocuklarım var diye asla kendimi eve kapatmadım keyfime de baktım gezdim de eğlendim De ben üretmeyi seviyorum her anlamda çocukta en güzel şey bence Teşekkür ederim yorum için
littlemiddle Ayshe-h Hayırlı olsun, sağlıkla gelsin 🌷 İsteğinizi ve beklentinizi çok iyi anlıyorum; insan olmayanı da tatmak istiyor. 3 oğlunuz olsa, son bir tane de kız isterdiniz. Aksi yapılan yorumları dikkate almayın 😊
Ayshe-h littlemiddle çok teşekkür ediyorum gerçekten öyle bunun kız bebek yada erkek bebekle inanın alakası yok.ve gerçekten oğlum olsa kızım olsun isterdim
Nime07 Ayshe-h Allah ne eylerse güzel eyler. Ben de 3. oğlumu doğurucam kız değil diye etraftan ne tepkiler gördüm bilseniz 🤦🏻♀️ Millet kafayı yemiş. Allah verdiğiyle imtihan etmesin sağlıkla hayırla gelsin. hiç çocuğu olmayanlar ne yapsın biz cinsiyete bu kadar takılırsak
Zeynep_ikra80 @"06Pembemavi80″yok canım öyle düşünme yani 4 taneyi planlı isteyerek oldu ama 5. baya baya bir supriz oldu bizim icin😂çünkü küçük kızım 5 aylıktı hiç kimse benden beklemezken herkese bir şok yasattim😂 maddi durumumuz elhamdülillah iyi yetisebiliyoruz elimizden geldiği kadarıyla manevi olarakta bazen çok zorlanıyorum ne yalan söyliyim bunu hiç çocuklarıma yansitmamaya çalışıyorum en büyük kızımda 14 yaşında elim ayağım oldu allah bin kez ragzi olsun rabbim can sağlığı versin bir sekilde büyüyorlar acılarını gostermesin bazen bende şaşırıyorum beş çocuk diyorum ohooo diye😂 bu son artık tüpleri baglatiyoruz yoksa nazardan hepimiz yok olucaz bilirsin bizim buranın insanları tam bir soylemciler duzicinde de akrabalarımız var 😂
06Pembemavi80 Zeynep_ikra80 malesef bende az çok tanıdığım kadariyla oyleler. Hangi doktora gidiyorsun hastane Rabbim sana güç kuvvet versin , kolaylık versin inşaallah. Hayırlı evlat olsunlar . Sağlıkla buyusunler. En önemlisi sağlık. Hiç düşüğün kaybın oldu mu. Benimde 2 çocuğum var .3.. bebeğime hamileydim ama 23 haftada sonlandırıldı çok fazla sorunu vardı. 1 Ağustos günü vedalaştık. Nasip olursa 1 veya 2 sene sonra tekrar düşünmek istiyorum hayırlısı bakalım 🕊️
143i53 İnsan ne olmazsa onu istiyor kiz istiyorum diyene bisey demezken erkek olsa diyenleri bi kiniyolar isteyemezmi kısmette ne varsa o oluyor hakkinizda hayirlisi buymus nasipten otesi yok uzmeyin caninizi
elif475475 Ayshe-h bazen kapansın bazen üçü de yaparım diyorum ama iki erkek çok güzel üç erkek biraz zor olabilir diye cesaret etmem 😅 ama ben iki erkek olmasına aşırı sevindim çünkü birbirlerini çok iyi anlayacaklar. Ben kız kıza olmak da öyle olur. Omur boyu dostlar ne güzel 🙃
sacmalamakizim Ayshe-h Sağlıkla gelsin inşallah canım, nasibin önüne geçemeyiz hayırlısı buymuş demek ki, Rabbimin bir bildiği vardır nimetinden sual olunmaz, benimde 1 halamın 5 kızı var, hiç oğlu yok hayırlısı bu demek ki. ☺
Ayshe-h sacmalamakizim öyle Canım mevlam ne eylerse güzel eyler sakın kafayla düşününce insan anlıyor sağlık ve hayır en önemlisi Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah