Merhabalar ben 40+5 deyim ve henüz doğum gerçekleşmedi. Numune takipliyim doktorum cumartesine kadar bekleyelim herşey normal dedi cumartesi gününe kadar doğum gerçekleşmezse yatışım yapılacak ve suni sancı alacağım rahim kısmından. Daha önce tecrübe etmiş yada önerisi olan var mı ?