Ebrarcansu01 merhaba 2.de gercekten daha çabuk toparladım agri aci digeri kadar olmadi. Ben en çok 3.de agri aci cektim araların da 13 ay olduğu icin kesi yeni olduğu için bu kadar acı olmasi normal dedi doktorum. Gercekten 2.de hemen ayağa kalkıp her işimi yapmıştım benim doktorum bir de şunu demisti ilk kesi yerinin biraz saha aşağısında kestiğini söyledi belki de o yüzden agri aci olmadi. 3 de gunde 4 defa parol içiyordum ağrıdan açıdan bakalım 4.de nasil olacak bilemiyorum