Ysmnpmk randevu aldım artık ayarlandı bugün mesaj attılar fiyatı ve saati bende vazgeçmek üzereydim ama başka bi şansım yok bir kez muayene oldum kendisinde başkasına gitsem yine önce muayene ücreti alacak randevu ayarlayacak aynı hesaba gelecek diye uğraşmadım başka hastanede inan bilmiyorum bu bile bana 1 buçuk saat mesafede iki hastaneyle çalışıyormuş müsaitlik durumuna göre böyle ayarlandı büyük ihtimal diğeri daha uygundu diye düşünüyorum