nisaaa5400 bende İstanbul’da Süleymaniye kadın doğum Hastanesi’nde yapıyorum (İstanbul eğitim araştırma hastanesi) . İnfertilite bölümüne gidip kan vermiştim amh degerime bakilmisti. Amh değerim benim düşük çıktı. O yüzden 1)tıbbi genetige randuvu alıp genetige baktirmistik eşimle beraber. Bu süreçte hastaneye esinizde beraber gidin ondan da genelde kan alınıyor. Tıbbi genetiğin sonucu 1 buçuk ay sonra çıkmıştı.
2)Üroloji bölümünde ultrason için gün alıyorsunuz .Bana bir ay sonrasına gün vermişlerdi.
3) Rahim filmi çekiliyor.Ben 8 ay önce falan bı görüntüleme merkezinde çekmiştim doktorum kabul etti.
4) Eşimde üroloji bölümüne randuvu alıp spermiyogram testi vermisti . Spermiyogram içinde ayrı gün veriliyor bize genelde 1 hafta sonrasına veriliyordu. Eşimde de sıkıntı çıktı benim.
Bütün tahliller ulstrayonlar bittikten sonra dosya açılıyor size ve tüp bebek mi aşılama mi olacağını söylüyorlar. Bana tüp bebek direk denildi amh düşüklüğünden dolayı.Sonrasinda rapor için heyet günü veriliyor heyete gidiliyor öncesinde akciğer filmi ,EKG gibi filmler çekileceğini söylüyorlar ve yaptiriyorsinuz. Heyet bittikten sonra adet gününüze yakın sizi çağırıp ilaçlarınızı yazıyorlar. İlacı alıp adet oldugunuzda tekrar gidip ilacı nasıl kullanacağınız söylüyorlar. Ve muane oluyorsunuz. Yani toplamda benim bu aşamaya gelene kadar 4 ayım geçti. Dün ilaclarimi alıp bugün igneme başladım haftaya gidip yumurta buyukluğume bakılacak.
Tabi bunların hepsi siz her gittiğinizde size söylüyorlar ne yapacağınızı hangi doktordan randevu alacağınızı ne zmaan geleceğinizi size söylerler. Gittiğiniz hastanede belki bu kadar uzun surdurmezler. Bazı hastaneler sadece insanı süründuruyir . Umarım sizin ki öyle değildir. Ben hastanemden memnunum. Sadece sonuçların hep geç çıktı ve eşime ürolojiye randevu al denildi ama bana denilmedi sonrasında bı hafta sonra bana da sen de ürolojiye randevu al dediler.Esime dedikleri zaman bana da senin de alman lazkm deseler ikimiz aynı gün işlemlerimizi bitirirdik . Ama hep ayrı ayrı söylerlerdi.. Umarım hakkımızda hayırlısı olur. Aklınıza takılan bir yer olirsa sorabilirsiniz♥️