senatss Kızlar bu gün 9. Gün gecikmem kadın doğuma geldim ultrasonla baktılar kan almadılar bile hamile değilsin diyip adet sokturucu verdi naapayım biraz daha bekleyeyim mi ilacı kullanayım mı ben
Fatmanur12345 senatss bekle bence canım 14 gün gecikmede ultrason da nokta kadar kese göründü bende belki vardır
Papatya_1626 senatss canim bence bekle çünkü bu isler belli olmaz kanda negatif cikip sonra hamile olan cok.duydum Allah korusun kötü bisey olmasin eger bebiş varsa bekle🥰🥰
senatss Fatmanur12345 en son cuma günü kan verdim negatifti bu gün sadece ultrasonla baktılar kist de yok hamile de değilsin diyip adet söktürücü verdi
Busekrtl senatss O zaman da adetin gecikmeli 2 gün olmuş olmuyor mu canım o yüzden negatiftir dedim 4 gün kala adete 113 tü benimkisi. Eğer için rahat etmeyecekse bekle
senatss Papatya_1626 bi hafta kadar daha beklesem ona göre kullansam daha iyi sanırım 6 ağustosda regl olmam lazımdı işte
zey-nep11 Tamam yarın sağlık ocağın da sabah erkeneen bıda var bekle bakalm yoksa beklersin hala gelen gıden olmazsa içersin ilacı sakın ol bazı doktorlar öyle. Sen bıda kan ver bak
senatss zey-nep11 teşekkür ederim gerçekten içsem mi içmesem mi arada kaldım olmayada bilir ama önlem amaçlı soruyorum gerçekten
senatss zey-nep11 aynn öyle düşünüyorum düşük ihtimal de olsa hamile olabilirim o yüzden riske atamam diye korkuyorum
senatss Sevoo34 ayy valla aynısını düşünüyorum karnım falan da bir şişti yemin ediyorum 3 aylık hamile gibiyim ha regl olmamak da sıkıntı 😅😅😅
senatss Busekrtl brkleyecem çünkü burda o kadar geç öğrenen anneler var ki o yüzden eninde sonunda olurum ztn regl diye düşünüyorum