Yakın zamanda iyileştim diyebilirim. Nezle grip ateş boğaz ağrısı öksürük hepsini aynı anda yaşadım. Doktora gitmedim çünkü hamile olduğumdan kaynaklı verecekleri tek ilaç PAROL. Ve bende bu yüzden max 6 saatte bir Parol içerek sürekli terleyip duşa girerek ve dinlenerek atlattım diyebilirim. Çok geçmiş olsun. Maalesef ki ilaç kullanımı olmadığı için evde doğal yöntemlerle devam etmek zorundasınız. Bir limonu direkt içip arkasından bir kaşık bal ağzıma attım bunu da sık sık ysptım