Papatyam1212 Kızlar dün sabah tetanoz aşısı oldum 23 . Haftama gireceğim yarın bikini kısmında biraz daha dışarıda bacak bikini birleşiminde acıtan kabarcıklar oluşmuş sizce nedir başına gelen var mı aşı ile ilgili olabilir mi 😞
BeyzaGnes12 Papatyam1212 aşıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum bir doktora görünün isterseniz enfeksiyon olmuştur belki
BilinmezBiri Papatyam1212 Aşıyla ilgili değildir fakat genelde genital bölgede hafif ağrılı kabarcık şeklinde küçük noktalar bulunuyorsa genital siğil olabilir birde hamilesiniz doktora gidin ilaç tedavisi uygular en azından hızlıca geçer enfeksiyondan oluyor eşinizden bulaşmış olabilir
Papatyam1212 BilinmezBiri sanki akıntım da arttı alakası olabilir mi acısı felan geçti sanki kabarcıklar da geçti ama
BilinmezBiri Papatyam1212 Olabilir bir sonraki muayenenizde mutlaka söyleyin mutlaka bi yönlendirme yapar doktor ☺️🌸