Alone Burcu-2634 inşallah cnm. Eşimde orada panik olmuş yazık bayılmak üzereyim diyor. Biz iki evlat kaybettik bir tane evladım da downlu o yüzden bu kadar stresim. Yoksa illaki allahtan gelen başım gözüm üstüne de herkes ister sağlıklı evlada sahip olmak
Burcu-2634 Alone tabiki öyle ama dediğim gibi doktor anne yada babayla konuşmadan ne sonuç veriliyor ne başka bişey deniyor önce doktor size sonuçu söylüyor sonra eşin sekreterden sonuç kağıdı alıyor bekleme sebepleri de doktor tek olunca yoğunluk oluyor
Bedihauslu rabiay14 ben ilk oğlumda ankara bilkent şehir hastanesine gittim 3 yıl önce ilk normal cocuk doktoruna gidiyorsunuz onlar fetal eko için o bölüme istek atıyor oradan randevu alıyorsunuz