Bensuy Zamanı gelince siz de o doğum yapan kişinin yerinde olabilirsiniz. Doğum öyle önceden öngörülen bir şey olmayabiliyor. Bazen açılma çok hızlı ilerleyip aniden doğuma alınılabiliyor ya da bebeğin kalp atışlarında bozukluk olunca aciliyet gerekebiliyor. Veya bambaşka komplikasyonlar da olabilir. O durumda ay bebek biraz beklesin randevulu iş yerinden izin almış hastanın rutin muayenesini etmemiz lazım diyemezler. Ben bu durumlarda anlayışlı olmamız gerektiğini düşünüyorum. Tek hamile biz değiliz, hayati bir durumumuz yoksa hayati aciliyeti olanlar önceliklidir tabi ki. Ki hande hoca çok fedakar bir doktor, çoğu zaman öğle arası bile yapmadan hastalarına yetişmeye çalıştığını biliyorum 2 senedir. Hiçbir zaman da güler yüzünden bir şey kaybetmiyor maşallah, herkesin yapabileceği bir şey değil ❤️ Bebeğinizi sağlıcakla mutlulukla sıkıntısız bir şekilde kucağınıza alın inşallah, sevgiler 🌸