Kızlar lütfen bakın bı doktorum regl tarihine göre 35+1 haftalık gebesin diyo ama reglim 19 aralık 34+1 oluyor tüm uygulamalar bu şekilde gösteriyor devletin sisteminde de bu şekilde kayıtlı doktorun orda bı yanlışlik olabilirmi sizce benmi yanlış hesaplıyorum bebeğim geriye düştü diye radyolojiye falan yönlendirdi orda doğrusu çıkarmı