eylemm09 Kızlar 2 gün önce sezaryen oldum emzirirken karnım ağrıyor rahim kasılıyor toparlanıyor dediler peki ne zaman geçer bu kaç hafta sürer çok garip bebeğim emerken karnıma ağrılar giriyor
mystery00 eylemm09 ben normal doğum yaptım benimde ilk emzirirken karnım çok ağrıyodu 2 3 hafta sürmüştü galiba
GuLbAHcE123 Evet rahim toplanıyor sen her emzirmende agrın olacaktır doktorum bana 2 ci dogumda 2 hafta 3 dogumda 3 hafta sürer demişti ama bir hafta sonra azalmıstı sancılar