Herkese tekrar merhaba 😍 kizimla kavustuk! 15 agustosta gece sancilarim vardi ozel ebemiz sabah evimize gelerek kontrollerimi yapti ancak herhangi bir acilma yoktu moralim cok bozuldu sonrasinda iki saat gecmedeb cok ciddi sancilar yasamaya basladim ebemiz esim ve ben hizlica doktorumuza gittik gittigimde acilmam sadece 1 cm ama sancilarim dayanilmaz durumdaydi yatis verdi saat 11:30 civari odadaydik sancilari cekerken inanilmaz hizli ilerledi ebemizin mudehaleleriyle birlikte saat aksam 16:20 kizimizi kucagimiza aldik acilmalarim coook hizli ilerledi kimse inanamadi doktorum ve bolumde bulunan herkes cok saskindi size tek verebilecegim fikir ikinmayla birlikte nefes teknigide yaptim sancim yokken nefes alip vererek dogal yollarla kizim kanalda ilerledi bilincsizce yaptigim bi hareketti aslinda doktorum rus teknigi demisti sanirim bende bilmeden yaptigimi dile getirdigimde sasirdi harika bir dogum sureci yasadim sifir kesi yirtik canim doktorum mehmet serdar kutuk vadi liv harikalardi allah herkese kolaylikla yasadigim gibi dogum sureci nasip etsin