Esra_krky Kızlar merhaba, dün test yaptım pozitif çıktı bugün kan testi vermek istiyorum sağlık ocağında mı versem acilde mi bilemedim hangisinde daha hızlı çıkar sağlık ocağı ertesi gün diye biliyorum acilde 2-4 saat arası yardımcı olur musunuz
mmedinestlms Esra_krky bulunduğun şehrin devlet hastanesi varsa oraya da verebilirsin kadın doğum için bugün randevu varsa gün içinde hemen çıkıyor acile gitmenize gerek yok
EceQueen Esra_krky acil adı üstünde acil işler için, orayı meşgul etmeyelim tüm sağlık çalışanları sürekli uyarıyor🙏🏻🙏🏻
BB_Queen Esra_krky Hayırlı olsun şimdiden. Bence sağlık ocağına veya kadın doğum polikliniğine gidin. Eğer acil bir durumunuz yoksa acili meşgul etmeyin sırf 1 gün beklememek için 🌺
Bir_nazenin01 Sağlık ocağından verin ve barkod isteyin 3+4 saat içinde çikiyor sonuç sadece e nabıza ertesi gün düşüyor
Papatya_1626 Bir_nazenin01 bende saglik ocaginda vermistim ertesi gün cikar sonuc dediler e nabizada ertesi gün düser dediler ayni gun cikmadi maalesef
Bir_nazenin01 Papatya_1626 barkod istediğin zaman bulundun şehirin halk sağlığı sitesinden görebiliryorsun
Papatya_1626 Bir_nazenin01 aile hekimligine gitmistim ertesi sabah 11 de cikmis onuda ben arayip ögrenmistim😔😔