Aysegul99 Semaa00nur suni sancı zor muydu anlatır mısın nasıl geçti doğumun, benimde sana benzer durumum var.
Kara22 Esrashshshssh hiç yapmazdım hatta sikintim olmamasına rağmen yataktan kalkar koltuğa yatardım yataktan kalkar koltuğa yatardım ilk gebelikti diye çok hassastim
Gksnf 37+2de sabah 6:30da suyum geldi. 19:30da doğdu. Ama benim 32. Haftada erken doğum riskim başlamıştı, hastanede yatış verildi de durdurduk ilaçlarla. Yine iyi dayandı:)
Eren_yks2 Esrashshshssh inşallah ben sadece Allah’a dua ettim kolay bir doğum olsun dşye açılmam olsun diyede yürüyüş spor hiç bişey yapmadım 9 ay ful uyudum neredeyse Allah sizlerde kolay doğumlar nasip etsin