kızlar 2 haftadır nerdeyse tansiyonum hiç 13/den düşmüyor ya 13/8 ya 14/9 yarın doktoruma gideceğim. surekli olduğu için mi artık tansiyonum yükseldiginde de anlamıyorum. ölçüp takip ediyorum . Tansiyon ilacı kullananlar bebek için sıkıntı olmuyor dimi🥺 Panik yaptm biraz .