Vildnonr Doktorum sezeryanda kesinlikle spinal önerdi.. artık spinal varken vucuduna narkoz alıp bayılmana hiç gerek yok dedi.. o belde başta ağrı hassasiyet filan birazda anestezistlerle çok alakalıymış.. operasyonunu yapıcak olan ekip iyiyse sanırım iş orda bitiyor.. biz özel muayeneye gidiyoruz güvendiği anestezistlere göre hastane önerdi doktorumuz.. sende kendi hastanende spinal olanlarla ilgili belki bilgiye ulaşabilirsin..