Esma-12 umarım kötü bişey yoktur bende randevu bulamayınca bekliyordum ama bigun baya ağrım oldu eşimde tutturdu gidelim diye bizde gittiğimizde yoğundu baya ama sıra alamadim acilden giriş yaptım sağolsun doktorum yönlendirdi ordan yanına valsnda gittim olmadı öyle yapın