gktgmom Sizinle aynı duyguları hissediyorum. İlk gebeliğim, her şey normale göre ilerliyor. Doktorum da normal yanlısı. Ben biraz korkmaya başladım normal doğumda da dikişim oldu zor oturdum diyen de var, çok kolay 15 dakikada doğurdum diyen de. Sezaryende ben çok rahat atlattım diyen de var, çok zorladı sonuçta ameliyat diyen de. 38.haftadayız bu endişeler yeni yüklendi bünyeme 🥲