Dilekdamla Defne Mira düşünüyorum ama Miradan emin değilim. Defne isminin yanına uygun farklı ne olabilir
Elfkzlky Elfkzlky ay ben ikiz sanıp o yuzden d harfiyle başlayan isim yazdım ahahshshsjhss herkes yanına isim yazmış😀😀😀🤷🏻♀️
AjdaDiri Dilekdamla Kızımın adını Defne Mira koyacaktık kimlik çıkarmaya gittiğimiz zaman değiştirdik Azra Duru koyduk Defne mirayı kimse söyleyemiyordu diye kimse beğenmedi soğuduk o isimden emzik zinciri bile yapmıştım düşün 😊
Dilekdamla Elfkzlky hahah yok ikiz değil. Defne’nin yanına ikinci isim sordum 😊 Ama icime sinmedi pek Defne Mira en iyisi sanırım
Elfkzlky Dilekdamla sen nasıl istiosan oyle yap. Bana da asel rana olmaz dediler. Kızım üç yaşında ben cok severek sesleniorum ona 🥰