BenSenO33 ben dün yaşadım 33+4 de doğuruyorum sandım artık o derece gece başladı gün içinde bile geçmedi gidecektim hastaneye sonra dinlendim duş aldım vs derken geceye doğru azaldı geçti sonra çok ayakta durup yorulduğum bir dönemdi sanırım ondan oldu