Hatcsezgin Çatı muayenemden 2 gün sonra bayağı yapışkan bir kaç kez gelen bir akıntı oldu ama tamamen sarıdan beyaza bir nokta bile kırmızı bir kan yoktu içinde daha önce alttan muayene sonrası da buna benzer bişey gelmişti bu kadar temiz nişanı gelen oldu mu acaba? 38+0 şuan.
Hatcsezgin Reina kahvelikte yoktu olsa şüphelenicem öyle ince ince geldi sadece o kadar yapışkan olması düşündürdü beni 🤔
NM_mom Bugün doktora ben de aynı şeyi sordum canım şeffaf gelebiliyor mu diye, şüphelenmiştim çünkü benden de geldi. Bu haftalarda akıntılar fazlalaşabiliyormuş, kahverengiyle karışık şekilde gelir dedi. Nişan değilmiş yani