2.gebeligim üniversite takipliyim su an ,ama özelde de bir doktora başlamak istiyorum ilk doğumumu Alaaddin bey de yaptım memnundum ama fiyatları çok yükselmiş, o yüzden sevgi hastanesinde bir doktora mı başlamak mantıklı yoksa alaadin beye mi??
Birde üniversite hastanesinde de sezaryen dogum nasıl bilmiyorum hijyen konusu korkutuyor beni