myangelson asli_hmz ben iki farklı hastanede anestezi aldım biri serklajdi öteki sezaryendi. İkisinde de bol şekerli Nescafe önerdiler. Hiç baş ağrısı vs yaşamadım iyi gelmisti
myangelson asli_hmz ikisinden de götürün ikisini de denersiniz zaten ben 2 3 bardak içmiştim ara vererek. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻