Birizmirlianne-14 40+4 oldum kahverengi akıntı gelmeye başladı 2 saat oldu doğum belirtisi olabilir mi
miamom Birizmirlianne-14 bugün doktorum pembe kahve kırmızı herhangi bir akintin olursa veya suyun gelirse hemen hastaneye gel dedi bana. Doğumun başlamış sanıyorum inşallah sağlıkla alırsın kucağına
Senaa11 Sarina98 doktor bana sancın 5 dakikaya düşerse direk gel dedi gittiniz mi evde misiniz isterseniz doktorunuzla iletişime geçin