Kızlar selam hamile olduğumu öğrendim 3 gün önce ve hemen kan testi verdim. Beta HCG 617,9 çıktı 5 haftalıkmış. Perşembe günü kontrole gidicem fakat kafamı birşey karıştırdı. Çevremdekiler 5 haftalık için bu değerin yüksek olduğunu ve ikiz olma ihtimali olabilir diyolar doğrumudur acaba 😕