myangelson Dilarataskent mide bulantısı biraz zorluyor prilam başladım içmeye 🥲 onun dışında göğüs hassasiyeti hala devam arada kasık ağrıları oluyor ve gaz sıkıntısı 🤦🏻♀️
HazelSeren Dilarataskent bazen hiçbirşey yok bazende yemek yıyememe bulantı iştahsızlık öyle gıdıyor suanda
Cnlll zorlanıyorum bende biraz mide bulantısı kusma başıma bela oldu yemek düşüncesi bile midemi bulandırıyor, dün akşam yatmadan bir adet prilam ilaç içtim sanki bugün beni biraz rahatlattı
Starkmama21 Dilarataskent aynen halsizim gece uyuyamıyorum öğlen uykum geliyor biraz halsizim arada bazen kusuyorum şuanlık iyiyim ya öyle zor geçmiyor çok şükür
FatmaEser 9+0 bügün kızlar hiç bulantım falan yok.Herhangi bir belirtimde yok çok tedirgin oluyorum böyle geçiren var mı başka