Mutlukoala Ya ben de ipek kirpik yaptırıcam sorun olacağını düşünmedim 😂 Son zamanlarda yaptırıcam ilk kez, doğumda ve sonrasında biraz daha iyi gözüküp kendimi de iyi hissedeyim diye. Tek sorun bence 2 saat filan sırt üstü nasıl yatıcaz? Bebek için zararlı ya o yüzden