Ceylan_Akd kizlar ikinci sezeryanim olacak , kimisi daha zor diye aranizda olan varmii , nasil gectii bu surecc
Damyavuz Ceylan_Akd ilki çok zor ikinci süperdi doğumdan çıktım akşamına bağdaş kurup oturuyordum o kadar yani bende şoklar içerisindeydim. Şimdi 3. Ye giricem bakalım ne olacak
zeynosileannis Ceylan_Akd İnsanlar her zaman yaşamadığımız şeyin zor olduğunu söylüyor zaten. Ben olmadım ama görümcem ikinci sezaryenin çok daha rahat geçtiğini söylüyor o da daha zor diye duymuş korkarak girdi hiç beklediği gibi olmadı
Seyyahozlem Tombikannesi evet bende aynı yerden mi kesiliyor diye merak ediyorum benim ikinci sezeryanım değil ama 1 buçuk yıl önce endometriozisyen açık ameliyat olmuştum. Arkadaşlar bilgisi olan birisi yanıtlaya bilir mi ?
Daisyy000 Ceylan_Akd Komşum yeni oldu ilkinde hemen ayaklanmıştım bu çok zor oldu dedi.. Görümcem de ikincisi çok kolay geçti dedi
Fatma_ecem4 Ceylan_Akd hastanede bekliyorum şuan sekiz buçuk dokuz gibi ameliyatta olurum üçüncü sezaryenim olcak ilki ikincisi çok güzel geçmişti umarım bu seferde iyi olur duanızı bekliyorum ❤️❤️❤️
teachervera Ceylan_Akd İlk çok güzeldi iki gün hastanede kaldım çıkarken sırtıma anne bebek çantası full sırtıma taktım bebek kucağımda bayağı yürüdüm eve gittim üç kat çıktım asla oturmadım. İkinci de gece ameliyat oldum öğleye doğru taburcu oldum. Doktor ağrı kesici iğne verdi eve hemşire çağırdık iğneyi yapmadı bildiğimiz kalçama da değil yanıma sapladı bıçak acısı onun yanında hiçbir şey öldüm o ağrıdan iğne yaptırmadm daha. İkinci de o yüzden ağrım çok oldu hastanede olsaydım serum iğne daha rahat olurdu hep bir buçuk sene var şimdi Eylül de üçüncü olacak erken çıkmam hastaneden
Ceylan_Akd teachervera bende ilkinde isterseniz taburcu olabilrsnz demisti.hemsire kabul etmemiatim agrilarim var di cubku
hepoyleolurzaten_ Bende burada bekleyeyim ilk sezeryanım geneldi gayet rahat geçti ilk gün ayaklandım ikinci gün kendim yürüdüm gitdim geldim yanni kötü deyildi şimdi spinalmi olsam diyorum acaba nasıl olur inşAllah tersine olmaz ağrılar falan çok olmaz🥲🥲
Alone Yü olacağım. Sadece 3. De biraz zorlanmıştım içten böyle arada bişey çekiştiriyorlar gibi sızım oluyordu. İlk ikisi çok güzeldi. 4. Nasıl olur bilmiyorum ama bu sefer galiba korkuyorum 😬
Burcuuu45 Alone yaaa bir tek bende var sanıyordum 4.yu olacağım 22 ağustos da gercekten korku panik yaşıyorum bunda digerleri boyle degildi çok huzursuzum bilmiyorum ağlayasım geliyor sürekli korku içindeyim basima gelecekleri dusunuyorum ameliyathane sonda serumlar gözümün önünde dönüyor hep 😔
sacmalamakizim Ceylan_Akd Kişiye göre değişiyor ya bence bir de bünye meselesi, benim ilki gayet güzeldi hiç olmadığım bir doğumdu, şimdi herşeyi bildiğim için korku bastırıyor. 😄