Sol tarafımdan bıçak gibi aralıklarla batmam oluyor belimde 15. Haftamdayım sabahtan beri devam ediyor anlamadım normal mi bebek büyüdüğü için mi yoksa anormal bir şey mi bu böyle bir şey yaşayan var mı bu haftalarda
Haftaya kontrolüm var ama daha mı erken gitsem bilemedim 🤔🤔