Kbr2611 acile gittim tahlil yaptı onda da sadece lökosit seviyesi yazıyor kültür almadı yoksa bende bilirdim üreme var mı yok mu:(
Cuma günü kendi doktoruma gideceğim bakalım o ne diyecek..
Benim kullanmadığım şey kalmadı. Zalain fitil, tek kullanımlık monurol şase , innozpro , flora, cranberry.. hiçbiri çözüm olmadı. Şimdi de piyeloseptyl antibiyotik kullanıyorum rahmime sanki iğne gibi bi acı saplanıyor çok korkuyorum daha önce benim enfeksiyon yüzünden suyum geldi erken doğum yaptım bende travma oldu şimdi odum kopuyor :(
Sürekli çamaşır değiştiriyorum, ayrı yıkıyorum, çamaşırlarımı ütülüyorum, nioli yağı denedim artık su içmekten tiksindim ben suyu az içeyim hemen tekrarlıyor :(