dilruba1 Merhaba sevgili hamile anneler ben 36. haftama yeni girdim çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor acaba?
Harikuladeee dilruba1 ben 38+0 oldumm bugun ilk defa dr um çatı muaynesi yaptı çatımın doğuma gayet uygun olduğunu rahatlıkla doğurabileceğimi söyledi bebek 3400 g boyuda 52 cm dedi bu arada çatı muaynesi de hiç korktuğum gibi olmadı kimi ağladım bağırdım demişti ben de irkilerek gittim ama hiç bir ağrı hissetmedim sadece sakin olmanız kendinizi kasmamanız lazım bi kaç saniye sürüyor zaten
Vera96 dilruba1 37+3 teyim . Bugün çatı kontrolüm oldu ama denilen gibi acı verici bir süreç değil . Çok basitti sadece normal doğum yapamayacağımı öğrendim çatı darlığından dolayı bebeğim önden gidiyor :(
Tue16- dilruba1 geçen hafta 36+1de yaptı,dün 37haftama grdm dünde yaptı,elle yapıyor,canım acıdı biraz ama yapacak bişe yok ,kasmayın kendiniizi
Ozgis1s dilruba1 37+1 bugün oldum çatı muayenesini hiç acımıyor korkma saniyelik bi olay zaten ve 0 acı diyebilirim anlamadım bile