1_papatya Evet kızlar sorum yukarda son haftalarda olup kullanan var mı eşim benle dalga geçiyor sehpasını içinde taşıyor diye😂😂
Fasulyelendikk 1_papatya benim eşimde karnıma yiyeceğim bişeyin tabagını koydugumda yine cocuguma bişeyler taşıttırıyo der
Msm08 1_papatya Oturamıyorum ki sürekli yatış pozisyonundayım kaburgalarım batıyor sizde de oluyor mu aynısı?
Deletedmom_110 1_papatya 35. Haftadayız çok şükür karnım artık belli olmaya başladı😂bende yapıyorum arada
1_papatya Fasulyelendikk bizde 9 ay içimizde taşıyoruz azcık ta onlar bizim birşeylerimizi taşısınlar canım annesiyiz sonuçta😂
gmz10 Minnaksever benimki de aynı ne zaman bir şey koymaya kalksam ittirmeye başlıyor, sallanıyor tabak bardak çekiyorum geri😅🤭
1_papatya Msm08 evet ayakları yukarda olduğu için sürekli ittiriyor doğru düzgün oturamıyorum çoğunluk ya ayaktayım yürüyüş yapmak için ya da yatıyorum
1_papatya Msm08 35+1 gece uyumak istedikçe daha çok hareketleniyor o beni sinir ediyor bende onu sinir ediyorum ana oğul çok güzel anlaşıyoruz😂😂
1_papatya Deletedmom_110 aynı haftadayız 35+1 olduk fazla karnım yok benim de ama artık dışardan dikkatli bakınca belli oluyor
Deletedmom_110 1_papatya Benim ikinci gebeliğim olmasına rağmen yine küçük ya karnım😂geçen birisi beş aylıktı demi dedi yoo dedim 9 a girdim ahhahah kadın şok oldu hiç yokki diyor 😂
1_papatya Deletedmom_110 aslında olmaması daha iyi hareketlerim pek kısıtlanmıyor ama bu sefer de dışardan gören büyükler çock iyi beslenemiyor hiç büyümemiş diyorlar insan daha çok sinşr oluyor
Deletedmom_110 1_papatya evet ya bence küçük göbek daha avantajlı hareket yönünden falan ama herkesin bişey demesine zaten takılmıyorum ya ağzı olan konuşuyor Allah beyin vermemiş dil vermiş 😂