Yvz benimde kollarımda vardı kırmızı noktaciklar çıkıyordu kasiniyordu kadın dogumcum alerji hapı verdi biraz kullandım geçti sanki bide güneşe çıkarken güneş kremi sürüyorum bu sıralar geçti gibi karnım arada kaşınıyor o normalmi acaba bebe yağı sürüyorum nemlendirmek için benimde karaciğer enzimlerin yüksek çıkmıştı ama ellerde ve ayaklarda kaşıntı olunca sıkıntı olabiliyormuş