Kizlar 37 haftada çatı muayenesi oldum ebe. catin dar vajinal doğum zor dedi bende gebelik şekeri de var bebeğimin kilosuda en son 38 haftada 3 300 daha fazla beklersen bebek dahada irilesir o zmn hiç olmaz dediler ilk doğumum olacak şuan 39 haftalık olduk açılma en son yoktu olması için ne yapabilirim 40 haftaya kadar beklesem hicmi ihtimal olmaz normal doğum için şimdide stresten uyuyamıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum lütfen bana akıl verin sezaryendende korkuyorum her dk düşünmekten bı hal oldum 😟😟