Koskos benim de 38+4, ördek yürüyüşü squat egzersiz yürüyüş merdiven in çık yapıyorum, ananas hurma denedim, yalanci sancı bile nadiren çekiyorum. Doktor rahim ağzı toparlanmis 1 cm açılma var bu hafta gelebilir dedi ama bana sorarlarsa hic niyeti yok, şu on gün içinde sancı gelsin diye bekliyorum yoksa sezaryene alacakmis. Gerçekten ne yaparsak yapalım bebekler geleceği zamanı kendisi seçiyor