17sinde adet olmam gerekiyor dün erken gebelik testi yaptım negatifti bugünde kaset testlerden yaptım yine negatif ama regl olacağım aylar göğüs hassasiyetim aşırı olurdu şimdi hiçbir regl belirtim yok ama gebelik belirtisi de yaşamıyorum 3 ağustosta ovülasyon testimde pik görmüştüm değerlendirdim öncesini ve sonrasını. Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum bilmiyorum pco var ama henüz pcos değil sadece pco sol yumurtalıkta sağ temiz demişti doktor amh 7 idi ama bu pcos demek değil dedi. Kilom 50 hareketsiz bir yaşamım da var açıkcası. Zayıfım ama boyuma göre. Bilemedim 4 aydır deniyoruz ve bir neden bulamadım. Bu ay da hiçbir regl ağrısı yaşamamama rağmen testlerimde negatif hala görüyor olmak üzüyor. Sizce testi erken mi yaptım 10 gün oldu bakıldığında yumurtlamamın üstünden geçeli. Sizce ne yapmalıyım? Benim gibi olup hamile kaldığını öğrenen oldu mu? Kan versem çıkar mı?