Dkblz evet 32.haftada sancılarım başladı ilaç ve serumla durduruluyor ara ara sancılarım oluyor yine. Kullandığım ilacı daha fazla kullanamicağımı söyledi doktor ağır bi ilaç zaten adalat diye kalpte çarpıntı yapıyor. İkiz gebeyim zaten 35 i görsek yeter demişti gelişimleri de iyi çok şükür o yüzden alacak haftaya daha erken olmazsa tabi