Kızlar aile hekiminde kan tahlillerim yapıldı ve 1.5 ay önce 11 olan kan değerim günde bir adet farrum sanol kan ilacı kullanmama rağmen 8.5′e düşmüş risklı gebelik olarak kabul ediliyormuşum bu kan değeriyle aile hekimi sağlık bakanlığına bildirmiş ordan da beni aradılar doğuma kadar sizi ara ara arayıp durumunuzu sorucaz dediler bende kendi doktorumla görüştüm oda yarın hemen gel kan iğnesini başlayalım dedi böyle olup kanı yükselen oldu mu? Nasıl ilerledi redaviniz yani benim için büyük bir tehlikeymiş bu durum doğum sırasında kan kaybedeceğim için hayati tehlikem varmış eğerki yükselmezse bu durum beni üzdü açıkçası