İlk gebeliğimde yaptırdım memnun da kaldım aslında bi sorun yok ama herşwy ateş pahası olmuş artık. Bulunduğum yerde nereye sorsam 3 bine yakın fiyat verdiler devlet hastanelerinde asla randevu bulamıyorum.. kendi dontorum çok iyi çok başarılı birkaç yer önerdi detaylı için ama yaptıramazsan da ben zaten iyice bakıyorum dedi. Tabiki bebeğim için herşey değer ama zorlanacağız muayene ücreti 1500 detaylıya da 3 bin vereceği m aylık ilaçlarım 500 derken epey maliyeti oldu. Sizce yine de yaptırsam mı? ailemizde bi hastalık yada akraba evliliği yada ne bileyim işte herhangi böyle birşey yok yaşımız da genç yani riskli gruplarda da değiliz de😟