Ben Volkan Beye gitmiştim, çok övgü alarak gittim arkadaşlarımdan. Kalp durması sonucu doktorumu değiştirdim. Onunla devam etmemenin sebebi ise, bebeğimiz kan pıhtısından dolayı kaybettim ve kaybetmeden 1 hafta önce bana aspirin önerdi, kullan demedi, kullanırsan iyi olur dedi sadece, hiçbir açıklama yapmadı, bende aspirin niye verdi ki kan sulandırıcı sonuçta dedim çok kullanmadım. Meğer kalp atışında sorun olduğunu farketmiş ama söylemediği/uyarmadığı/bilgilendirmediği için kalbi durdu, doktor değiştirdim, orda kan pıhtısından öyle olduğunu anladı doktor. Çok şükür şimdi ikinci gebeliğim, kürtajımı yapan doktorla devam ediyorum, güvenli ilerlemeye çalışıyoruz. Volkan Bey de iyidir belki ama bana kötü hatıra bıraktığı için olumsuz benim için.