Kızlarrr bu 2 gündür kendimi biraz yordum temizlik vs ev işleri işte. Birde taksiye binmiştim tümseklerden biraz hızlı geçti uyardım ama tabi o an biraz canım acıdı. Şimdi uzanıyorum ama ağrım var 11 haftalığım sizce ciddi birşey olurmu ? Biraz tedirgin oldum açıkçası. 🥺