YilkH hiç korkma boş gebelikse eğer, normal reglden daha uzun sürecek sadece. Benim normal sürem 5 gündür, kanama ve lekelenme toplam 9 gün sürmüştü ve ilk bir kaç gün ağrı daha fazla olabilir. Yine de acile giderseniz kesenin dağılmasına bakıp emin olurlar, düşükten sonra da kontrol randevusu veriyorlar. Antibiyotik veriyor ve parça kalmadığından emin oluyor. Çok geçmiş olsun, biliyorum çok çok acı bir gün. Ama bu sadece yanlış kervanda olmak gibi bir şey. Önemli olan hamile kalabilmen. Toparlandıktan sonra tekrar yolculuğuna başlayacaksın 🙏🏻