TubaY- şekerin düşük olması önemli değil. Yüksek olursa korkun. Herkes tsh yüksek çıkmış demiş ama gayet normal aralıkta çıkmış. Kan değerlerinizde kanınız 12 gelmiş sınıra yakın ama değeriniz şuan için normal. Hiç endişe edilebilece bir durum yok merak etmeyin. Sağlık ocaklarınada ki kan sonuçlar özellikle Hormonlar çok güvenilir değil bu arada aklınızda bulunsun