Sevda13 bende o hftalarda aynı şekilde grip olmuştum çok tıkanıyodum doktorumu aradım o bi burun spreyi söyledi sadece deniz suyuydu onu kullanmıştım ben ama çok kullanmadım genede ıhlamur yapıyodum içine dilim limon koyuyodum birde şimon yiyodum günde bir tane o çok iyi geliyo yiyebiliyosan ye sende