Bihterrr Kızlarr özellikle ten rengi arıyorum bulamıyorum bi H&M de buldum ama alan kullanan var mı? E bebekten siyah buldum diğer renklerinin bedeni yok maalesef o elendi:( civilde de dantelli var ben düz istiyorum
gknlpln Bihterrr oysho ya bakabilirsiniz ben ordan aldım. E bebekten kardeşim aldı göğsümü acayıp yayık gösterdi ve çirkin duruyor.
Masym34 Bihterrr ben kaplı olanlardan hiç memnun kalmadım emzirmek için açınca alt tarafta katlanıyor bebek için rahat olmuyor bence emzirme atleti aldım kapsız göğüs pedi koyduğum için uçları belli olmuyor çok rahat bana göre
Nzlelms Bihterrr pierre cardin inanılmaz beğendim Emzirme sutyenli atlet aldım Penti de aldım ama pierredeki çok hoşuma gitti